Płatek do mycia twarzy - DONEGAL

08:20 Bezbłędna Kosmetyka 14 Comments

Piękna i  nieskazitelna cera to marzenie każdej z nas, zatem powinnyśmy zawsze pamiętać o codziennej pielęgnacji. Jakiś czas temu natrafiłam w jednej z drogerii na płatek do mycia twarzy firmy Donegal. Produkt ten wykonany jest z sylikonu, hipoalergiczny, elastyczny i delikatny dla naszej skóry. Posiada on wypustki, które pozwalają nam na dokładne oczyszczenie skóry twarzy i masaż. Masaż twarzy w warunkach domowych nie musi być żmudnym, długim i skomplikowanym zabiegiem, na co dowodem jest użycie płatka do mycia twarzy. Jego systematyczne stosowanie pomaga w stymulacji krążenia krwi i pobudza skórę do odnowy, co pozwala uzyskać świeży i zdrowy wygląd. Płatek posiada wypustkę, dzięki której możemy swobodnie z niego korzystać. Między wypustkami na wewnętrznej stronie płatka nie zatrzymują się resztki produktów pielęgnacyjnych, ani resztki zrogowaciałego naskórka. Dla mnie to duży plus, ponieważ zależy mi na utrzymaniu higieny akcesoriów do pielęgnacji twarzy. Jeżeli posiadamy cerę tłustą trzeba dokładnie ją oczyszczać nie tylko wieczorem, ale również rano, by usunąć zalegającą na niej warstwę sebum (łój skórny) i martwe komórki naskórka.




                                                     
Jestem mile zaskoczona niską ceną tego gadżetu i bardzo chętnie z niego korzystam, więc z czystym sumieniem mogę go Wam polecić.



Więcej informacji i genialne produkty firmy Donegal znajdziecie na  www.donegal.com.pl/

You Might Also Like

14 komentarzy:

  1. Mam identyczną tylko, że z E.Leclerc. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki niebieski, kiedyś w Avonie był ;) I tak 3 razy w tygodniu używam go z jakimś płynem do twarzy albo delikatnym peelingiem i super efekty daje :)

    Dziękuję kochana, bardzo mi miło czytać takie opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i kolejny post już widzę o tym płatku! ja wolę dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myślę nad kupnem takiego płatka
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna by była do mycia pędzli, ja za takimi gadżetami ni przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne "coś" ;) Chętnie bym wypróbowała.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie zastanawiałam się nad czymś takim do czyszczenia i teraz chyba na pewno się zdecyduje na to :)

    zapraszam:
    https://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam kiedys takie coś i jestem ciekawa jak to sie odczuwa na skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić sobie takie cudeńko, widziałam je w różnych kosmetycznych sklepach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go używam, jestem bardzo zadowolona i nie wiem jak mogłam wcześniej używać do twarzy tylko żelu, bez takiego "wspomagacza" :)

    www.babazaklawiatura.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam jeszcze takiego gadżetu ;)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają ! :) Zapraszam do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm. Będę musiała chyba to przetestować. Spodobało mi się bardzo. Bardzo fajny post i przydatny. Pozdrawiam.
    poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny 'przyrząd', ale firmy For Your Beauty. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń