7th Heaven,

7th Heaven - Maseczka Cucumber Peel-Off

01:53 Bezbłędna Kosmetyka 14 Comments



Witajcie!
Dziś będzie o maseczce oczyszczającej z wyciągiem z ogórka typu Peel-Off (Cucumber Peel-Off), którą testuję dzięki brytyjskiej marce 7th Heaven. Mogliście wcześniej czytać o 7th Heaven - Maseczka Passion Peel-Off i jeżeli nie czytaliście to zdecydowanie polecam.





Maska Peel-Off jest produkowana na bazie kompozycji polimerów. Maseczka Cucumber Peel-Off działa jak delikatny peeling przeznaczony dla każdego rodzaju skóry (cera tłusta, sucha, normalna i mieszana). Zawiera wyciąg z ogórka, jaśminu i czarnego orzecha. Idealnie i głęboko oczyszcza pory i usuwa martwe komórki naskórka. Została stworzona z myślą o skórze problematycznej z nadmiernym wydzielaniem sebum w strefie T - czoło, nos, broda. Łagodnie oczyszcza twarz i sprawia, że skóra jest świeższa i wolna od niedoskonałości. Maseczkę zaaplikowałam na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, omijając okolice ust i oczu. Preparat ten najlepiej jest nałożyć równomiernie cienką warstwą, ponieważ ma żelową konsystencję i wystarcza aż na dwie aplikacje. Tak zaaplikowaną maseczkę pozostawiłam na 20-25 minut, a następnie delikatnie zdjęłam zaczynając od krawędzi. Po ściągnięciu przemyłam twarz wodą i osuszyłam.




Od razu zauważyłam, że moja twarz jest głęboko oczyszczona i zostały usunięte martwe komórki naskórka. Skóra jest również bardziej miękka i  promienna, a także pozostaje uczucie świeższej! Maseczki tego typu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i zostają w mojej codziennej pielęgnacji na dłużej. Polecam je wszystkim osobą, które chcą odpocząć i zadbać o kondycję swojej skóry. Substancje aktywne zawarte w produkcie mają magiczne działanie i zapewniam będziecie mile zaskoczeni.




Składniki aktywne:

Ekstrakt z ogórka - wygładza, delikatnie rozjaśnia przebarwienia naskórkowe, działa przeciwzapalnie i napinąjąco.

Ekstrakt z jaśminu - znakomicie odpręża i relaksuje, wzmacnia barierę ochronną skóry i uzupełnia niedobory lipidów, wzmacnia włókna kolagenowe, redukuje drobne zmarszczki i poprawia strukturę skóry.
Ekstrakt z czarnego orzecha - ma działanie przeciwbakteryjnie, przeciwzapalne, ściągające i oczyszczające.



SKŁAD PRODUKTU

WAŻNE!

  • Nie należy nakładać maski na podrażnioną skórę twarzy i szyi. 
  • W celu wykluczenia reakcji alergicznej należy niewielką ilość maski nałożyć na wewnętrzną stronę ramienia.
  • Chronić przed dziećmi. 
  • Produkt przeznaczony jest tylko do użytku zewnętrznego. 
  • W przypadku kontaktu maski z oczami należy przemyć je zimną wodą.

Więcej informacji i szeroką ofertę maseczek 7th Heaven znajdziecie na:

https://www.facebook.com/love7thheaven.polska/ 

https://www.my7thheaven.com/

You Might Also Like

14 komentarzy:

  1. Przepadam za produktami typu peel-off, więc to moja ulubiona maseczka tej firmy ;) Mam mieszaną cerę i podobnie jak Ty, lubię to uczucie świeżości i wygładzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już wiele dobrego o tych maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie maseczki, a z tej firmy są świetne. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio głośno o tej firmie, przyznam że maseczka prezentuje się świetnie, właściwości też mi się podobają z twojego opisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maseczka wydaje się być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na taką maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dzis wybieram się na zakupy i na pewno te maseczki znajdą się w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że maseczka tak dobrze się sprawdza :) Chętnie bym wypróbowała, bo mojej skórze też przyda się oczyszczenie i odświeżenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wygląda ;-) Lubię produkty peel-off

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię maseczki peel-off raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje, choćby z tego względu chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń