Dłonie,

Gadżety od Semilac

11:36 Bezbłędna Kosmetyka 40 Comments



Co z biegiem czasu skradło moje serce? Gadżety i lakiery hybrydowe od Semilac.

Całkiem nie dawno dostałam niespodziankę od firmy Semilac i bardzo za nią dziękuję, ponieważ nie spodziewałam się tak atrakcyjnej zawartości. Produkty do manicure hybrydowego od Semilac świetnie sprawdzają się u mnie podczas obecnej pracy. Palety kolorów są urocze i całkiem spore, ale podczas wykonania stylizacji ciężko jest zdecydować się na te konkretne, ponieważ chciałoby się mieć je wszystkie.



Co znalazłam w paczuszce?
  1. Zestaw siedmiu eleganckich ołówków z logiem Semilac, które zdobią kolorowe kryształki.
  2. Długopisy z logiem Semilac.
  3. Smycze do kluczy czarną i białą z logiem Semilac.
  4. Parasol w kolorze czarnym z różowym logiem Semilac.
  5. Semilike 000 Lazure Dream - limitowany odcień lakieru hybrydowego. Ten odcień pokrywa płytkę paznokciową po dwóch cienkich warstwach i prezentuje się uroczo. Ten lazurowy kolor wyróżnia się ze wszystkich i stał się moim numerem 1!
  6. Semilac Manicure Oil Coconut (12ml) - Oliwka do skórek o zapachu kokosa, która ma zadanie odżywić i nawilżyć skórę wokół paznokci. Zapach kokosa uwielbiam najbardziej!
    Serdecznie polecam!


Więcej o produktach Semilac na https://semilac.pl/

You Might Also Like

40 komentarzy:

  1. Kolory Semilaców są prze piękne :) Nigdy nie mogę zdecydować, który wybrać :)
    Pozdrawiam :)
    https://kwadransdlaciebie9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Semilac tak naprawdę dopiero rozpoczynam swoją przygodę :) Mam bazę, top, aceton i...ołówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Długo już pracuje na produktach Semilac i jestem bardzo zadowolona. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam, wszystkie nasze kosmetyki posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa. Wystąpienie reakcji alergiczne jest zależne od wielu czynników, przygotowania płytki paznokcia, aplikacji i utwardzania produktu ale też indywidualnych skłonności do alergii.
      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  4. Uwielbiam hybrydy a te z Semilaca mają śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hybrydy a te z Semilaca mają śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Semilaca! Bardzo fajne rzeczy! :)
    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/11/lakierowy-hit-od-neonail.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Semilac ma świetne produkty, więc z pewnością będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwka o zapachu kokosa? Jak dla mnie strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tych lakierach już jakiś czas temu. Może warto w końcu spróbować.

    Pozdrawiam,
    A.T.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Super :) Ja tez chce taki prezencik ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko bazę, top i jeden kolorek :0 Z racji tego że pazurków nie mogę u rąk malować ( przez pracę ) to zawsze w okresie letnim stópki maluję i mam na długi czas spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te smyczki.. ale chyba najbardziej mnie zaciekawił ten produkt z kokosa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i mam pomysł na prezent. Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oliwka prezentuje się kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak sprawdza się ta oliwka do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  16. pozazdrościć, ja też nie mogę oderwać wzroku od tego lazurka, mam sporo lakierów z semilaca i najbardziej lubię właśnie takie błękity

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne gadżety :D Mam ten niebieski lakier i jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję. Śliczne kolorki Semilaców. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! A zapach kokosa także bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście świetna paczka, fajnie, że dbają o swoich klientów :)
    Ja też mam ich najwięcej produktów do paznokci!
    Zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ekstra paczucha :D też nigdy nie moge się zdecydować, którego semilaca wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory ich hybryd są boskie, ale tyle się naczytałam że uczulają ... trochę sie boje je zamówić .

    https://beautybykami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta paczuszka jest tak cudna, że aż żałuję, że nijak nie znam się i nie używam hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  24. W produktach semilaca nie sposób się nie zakochać :) Mam 000 i uwielbiam jego krycie, trwałość i niepowtarzalny odcień, jest przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń