Beauty Flash,

34. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetologiczne LNE (Kraków, 5-6.11.2016)

11:46 Bezbłędna Kosmetyka 48 Comments


Miniony weekend spędziłam w Krakowie uczestnicząc w Spotkaniu Blogerów Urodowych Beauty Flash oraz 34. Międzynarodowym Kongresie i Targach Kosmetologicznych LNE. Zaproszenie bardzo miło mnie zaskoczyło i z wielką radością postanowiłam wybrać się do Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO w Krakowie. Zapraszam serdecznie na relację z obu wydarzeń.

Sobota (05.11.2016) to pierwszy dzień Kongresu i Targów LNE, gdzie miałam zaszczyt uczestniczyć w Spotkaniu Blogerów Urodowych Beauty Flash organizowanym przez SerwisUroda.pl oraz redakcję LNE. Na początku przywitała Nas Pani Małgorzata Waszczyk-Cocińska, która jest managerem ds. marketingu reprezentująca LNE, oraz Pan Sebsatian Tatarek kierownik ds. projektów i komunikacji reprezentujący portal SerwisUroda.pl. Wszyscy uczestnicy otrzymali torby z upominkami od sponsorów spotkania. Pierwszy temat jaki został poruszony przez Pana Sebastiana to rozwój na rynku beauty, dane rynkowe jak i specyfika pracy blogerów. Następnie wystąpiła jako gość specjalny autorka bloga Candymona - Monika. Opowiedziała ona o swoich początkach blogowania, perspektywach i działalności w  blogosferze przez osoby z nią związane już od dawna i te początkujące. Zostały przekazane również informacje jak dotrzeć do odbiorców bloga, merytoryczne kwestie prowadzenia i przydatne rady związane z funkcjonowaniem w blogosferze. Monika jest sympatyczną osobą, otwartą na wszelkie rozmowy i wymiany doświadczeń.



Następnie odbył się wykład prowadzony przez firmę NC NAILS Company i pokaz manicure hybrydowego wykonany w trzech technikach. Pani szkoleniowiec opowiedziała nam o ważnych czynnościach i błędach związanych z wykonaniem manicure hybrydowego, jak również o tym dlaczego lepiej wybrać się na tego typu zabieg do profesjonalnego gabinetu. Oczywiście uczestnicy mogli śledzić przebieg zabiegu oraz efekty końcowe, które przeszły Nasze najśmielsze oczekiwania. Manicure hybrydowy na dłoniach klientki został wykonany przez Instruktor Nails Company Pani Beatę Wójcicką, która zdecydowanie moim zdaniem jest mistrzynią w swojej pracy i z zachwytem można podziwiać jej twórczość. Wszystkie informacje przekazane przez tę firmę bardzo ułatwiły mi pracę i przygodę ze stylizacją paznokci.





Kolejną atrakcją spotkania był pokaz makijażu przygotowany przez firmę IKOR. Wszystkie czynności związane z wykonaniem makijażu mogliśmy podziwiać na ekranie i również z bliska.

Ostatnim etapem naszego spotkania były warsztaty przeprowadzone w grupach przez Michała z Twoje Źródło Urody. Wykonaliśmy kosmetyki z udostępnionych produktów, które wykorzystujemy na co dzień w kuchni. Nasza grupa nr 1 wykonała serum regeneracyjne do włosów, a w jej składzie znalazły się Natalia, Kinga, Dorotka, Marzenka, Viola i ja. Prace wszystkich grup oceniło jury w którego składzie znaleźli się - Monika (autorka z bloga Candymona), Michał (autor bloga Twoje Źródło Urody) oraz Pan Sebastian Tatarek, reprezentujący SerwisUroda.pl i prowadzący spotkanie. Jury wybrało dwie zwycięskie grupy 1 i 2, a na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć organizatorów i Kingę prezentującą naszą propozycję kosmetyku. Na sam koniec zwycięskie grupy otrzymały pamiątkowe dyplomy z przeprowadzonych warsztatów.

 



Na spotkaniu nie zabrakło konkursów i poniżej możecie zobaczyć moją nagrodę od SerwisUroda.pl.



Niedziela (06.11.2016) to drugi bardzo intensywny dzień Targów i Kongresu LNE. Uczestniczyłam wraz z Natalią autorką bloga Centrum Stylu w sesjach tematycznych, pokazach manicure i części targowej, gdzie można znaleźć perełki nie znanych wcześniej firm oraz tych, które cieszą się dużą popularnością w Polsce i na świecie. Uczestnictwo w tym wydarzeniu to już tradycja, ponieważ pojawiam się na nim już kilka lat i nie mam zamiaru tego zmieniać. Kongres LNE i program prezentowany to skarbnica wiedzy, a to bardzo ważne dla mnie jako osoby związanej z kosmetologią. Organizacja i atrakcje to zdecydowanie wielki plus tego wydarzenia, a bez wielu osób to wydarzenie nie mogłoby się udać -  jestem zachwycona. Urocze stoiska firm zachęcały do zakupów i przyznam szczerze, że znalazłam kilka produktów wartych uwagi.


A poniżej kilka firm, które najbardziej zainteresowały mnie swoją ofertą.

Kryolan - Professional Make-up:

Bielenda Professional:

IKOR:




Broadway Beauty® International Beauty Group:

JADWIGA - producent kosmetyków naturalnych:

APIS Natural Cosmetics:

Dresdner Essenz:

Let's Beauty:



NC Nails Company:

Prace wykonane przez Panią Beatę Wójcicką - Instruktor Nails Company:



Bardzo dziękuję za zaproszenie SerwisUroda.pl oraz LNE!


Zdjęcia ze Spotkania Blogerów Urodowych Beauty Flash wykorzystane dzięki uprzejmości SerwisUroda.pl

You Might Also Like

48 komentarzy:

  1. Miło było Cię poznać :) Gratuluję wygranej w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że mogłam Cię poznać. :)

      Usuń
  2. Było mi niezmiernie miło Ciebie poznać!
    Genialnie spędziłam z Wami czas!
    Spotkanie było świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie TAK! Bardzo Ci dziękuję i również było mi bardzo miło Cię poznać Dorotko. :)

      Usuń
  3. Przeglądam Twoją relację i szukam zdjęcia ze Szpakiem a tu nie ma. Jak to!? :D

    Dzięki za sobotę i do zobczenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno było się dostać do Pana Szpaka. ;) Ja również dziękuję kochana! ;*

      Usuń
  4. Ja też byłam w Waszej warsztatowej grupie,ja też :D
    Cudowna relacja,super było Cię poznać na żywo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem kochana! :) Ja również się cieszę, że w końcu się poznałyśmy i musimy kiedyś to powtórzyć. ;*

      Usuń
  5. Ciekawe wydarzenie! Super, że mogłaś się tam znaleźć, też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich spotkań warto poświęcać swój czas i poznawać ciekawe osoby. Życzę Ci tego! :)

      Usuń
  6. Super post, fajne z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że miałam okazję Cię poznać. :)

      Usuń
  7. widzę, że bylo ciekawie ;D zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci, że mogłaś tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niedługo i na moim blogu pojawi się relacja z tego spotkania :) było super i już czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pędzę czytać Twoją relację. :) Trzeba to powtórzyć!

      Usuń
  10. ciekawe wydarzenie :) działo się na prawdę sporo :) sama chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim evencie :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkanie to świetne doświadczenie. Trzymam kciuki :) bo musi się udać!

      Usuń
  11. Świetna relacja :) bardzo podoba mi się tu i zostaje na dłużej :) Pozdrawiam :)
    https://kwadransdlaciebie9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To druga relacja ze spotkania, którą mam okazję czytać. Dobrze, bo to buduje obraz całości :) Targi fantastyczne jak zazwyczaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem organizatorzy LNE pozytywnie mnie zaskakują. :)

      Usuń
  13. Nie zajmuję się zawodowo kosmetologią, ale z pewnością odnalazłabym się w takim miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowej dawki wiedzy nigdy za mało. Tym bardziej w branży beauty, gdzie ciągle się coś zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super doświadczenie! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się też znaleźć się na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się opisać atmosfery i czasu spędzonego z tyloma małymi ludźmi. ;) Koniecznie musi Ci się udać, trzymam kciuki!

      Usuń
  16. Widać, że impreza była udana i sporą dawkę wiedzy udało się przyjąć ;) (chociaż makijaż "na pandę" mi się średnio podoba ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie na wielki plus! :) Rozumiem, bo każda osoba lubi coś innego. :*

      Usuń
  17. Przytuliłabym wszystkie kosmetyki ze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama planuje spis z relacji spotkania :) szkoda że nie było na tyle czasu aby móc pogadać z wami wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czekam na Twoją relację! :) Niestety nie było i mam nadzieję, że uda się to wkrótce nadrobić. :(

      Usuń
  19. chętnie bym ten dzień powtórzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle kosmetyków w jednym miejscu! Raj na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie TAK! :) Aż ciężko się zdecydować, a wybór był ogromny i chciałoby się mieć wszystko.

      Usuń
  21. Zazdroszczę obecności na tych wydarzeniach, gratuluję wygranej
    http://paulaaamakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie również uda się pojawić na takim spotkaniu. Bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Oj tak! :) To spotkanie to bardzo ciekawe i cenne doświadczenie.

      Usuń
  23. Chciałam być, ale musiałam pojawić się na studiach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są sprawy ważniejsze i nie ma możliwość tego przeskoczyć. :( Głowa do góry! :* Mam nadzieję, że uda nam się poznać w przyszłości właśnie na takim spotkaniu.

      Usuń